FAQ Szukaj U┐ytkownicy Grupy

LYCANS-FORUM
Forum Klanu Lycans

Rejestracja Zaloguj

 

Poprzedni temat :: Nastŕpny temat
to albo to
Autor WiadomoŠ
GoON 
Administrator


Nick w BF: GoON
Serwer: 7
Wiek: 32
Do│▒czy│: 14 Lis 2007
Posty: 804
Wys│any: 2009-06-18, 23:36   

dorwa┬│y kr├│likowe dzia┬│o na marchewy

wybuch┬│o w ┬│apach, poniewa┬┐ bro├▒ zosta┬│a zabezpieczona przed intruzami
czy
z powodzeniem trafi┬│y w li┬Â├Ž sa┬│aty zmuszaj┬▒c tym samym kr├│lika do l┬▒dowania
_________________
 
 
Sreberko 


Nick w BF: .Srebrna.
Serwer: 23
Sojusz: MOK, dusz┬▒ zawsze z Lycans
Wiek: 32
Do│▒czy│a: 11 Maj 2009
Posty: 247
Wys│any: 2009-06-19, 14:01   

z powodzeniem trafi┬│y w li┬Â├Ž sa┬│aty zmuszaj┬▒c tym samym kr├│lika do l┬▒dowania

wyl±dowa³ w krzakach i poza paroma zadrapaniami nic mu siê nie sta³o
czy
┬│upn┬▒┬│ o ziemie jak tona kartofli i nie by┬│o co zbiera├Ž
 
 
Thaos 


Nick w BF: Thaos/Lizaczek
Serwer: 9
Sojusz: Lycans
Wiek: 23
Do│▒czy│: 29 Kwi 2009
Posty: 479
Sk▒d: Leszno
Wys│any: 2009-06-19, 15:22   

wyl±dowa³ w krzakach i poza paroma zadrapaniami nic mu siê nie sta³o

wilki widz±c to ruszy³y czym prêdzej w jego stronê czy uzna³y, ¿e taka nauczka mu wystarczy
 
 
 
Sreberko 


Nick w BF: .Srebrna.
Serwer: 23
Sojusz: MOK, dusz┬▒ zawsze z Lycans
Wiek: 32
Do│▒czy│a: 11 Maj 2009
Posty: 247
Wys│any: 2009-06-19, 21:19   

wilki widz±c to ruszy³y czym prêdzej w jego stronê

przera┬┐ony i bezbronny kr├│lik zacz┬▒┬│ ucieka├Ž co si┬│ w ┬│apkach
czy
siêgn±³ po ukryt± w zanadrzu ostateczn± broñ zag³ady
 
 
Thaos 


Nick w BF: Thaos/Lizaczek
Serwer: 9
Sojusz: Lycans
Wiek: 23
Do│▒czy│: 29 Kwi 2009
Posty: 479
Sk▒d: Leszno
Wys│any: 2009-06-20, 09:54   

przera┬┐ony i bezbronny kr├│lik zacz┬▒┬│ ucieka├Ž co si┬│ w ┬│apkach

rzucaj┬▒c za sob┬▒ dymne marchewy by wilki go zgubi┬│y czy w stron├¬ pu┬│apek, kt├│re wcze┬Âniej zastawi┬│
 
 
 
Sreberko 


Nick w BF: .Srebrna.
Serwer: 23
Sojusz: MOK, dusz┬▒ zawsze z Lycans
Wiek: 32
Do│▒czy│a: 11 Maj 2009
Posty: 247
Wys│any: 2009-06-21, 11:22   

rzucaj┬▒c za sob┬▒ dymne marchewy by wilki go zgubi┬│y

uda┬│o mu si├¬ zmyli├Ž po┬Âcig
czy
wp├│┬│ o┬Âlepione wilki z uporem gna┬│y wci┬▒┬┐ za nim
 
 
Thaos 


Nick w BF: Thaos/Lizaczek
Serwer: 9
Sojusz: Lycans
Wiek: 23
Do│▒czy│: 29 Kwi 2009
Posty: 479
Sk▒d: Leszno
Wys│any: 2009-06-21, 15:20   

wp├│┬│ o┬Âlepione wilki z uporem gna┬│y wci┬▒┬┐ za nim

kr├│lik nagle zda┬│ sobie spraw├¬, ┬┐e w ten spos├│b wilkom nie ucieknie, wi├¬c u┬┐y┬│ swej ostatniej broni przeciw rozw┬Âcieczonym besti┬▒ czy schowa┬│ si├¬ w krzakach ukrywaj┬▒c przy tym w┬│asny zapach by wilki go zgubi┬│y
 
 
 
GoON 
Administrator


Nick w BF: GoON
Serwer: 7
Wiek: 32
Do│▒czy│: 14 Lis 2007
Posty: 804
Wys│any: 2009-06-21, 17:04   

schowa³ siê w krzakach ukrywaj±c przy tym w³asny zapach by wilki go zgubi³y

wilki nie da┬│y si├¬ zmyli├Ž i cz├¬┬Â├Ž grupy zosta┬│a z ty┬│u y z┬│apa├Ž go w dwa ognie
czy
da┬│y si├¬ zmyli├Ž i przesz┬│y obok kr├│lika
_________________
 
 
Thaos 


Nick w BF: Thaos/Lizaczek
Serwer: 9
Sojusz: Lycans
Wiek: 23
Do│▒czy│: 29 Kwi 2009
Posty: 479
Sk▒d: Leszno
Wys│any: 2009-06-24, 08:10   

wilki nie da┬│y si├¬ zmyli├Ž i cz├¬┬Â├Ž grupy zosta┬│a z ty┬│u by z┬│apa├Ž go w dwa ognie

nasz bohater widz┬▒c to zacz┬▒┬│ kopa├Ž g┬│├¬boki d├│┬│ przez, kt├│ry niepostrze┬┐enie chcia┬│ uciec czy wykopa┬│ do┬Â├Ž g┬│├¬boki d├│┬│ umieszczaj┬▒c w nim tylko sw├│j zapach by zmyli├Ž wilki
 
 
 
Jaxa 


Nick w BF: Jaxa
Serwer: 23
Sojusz: Lycans Academy
Wiek: 46
Do│▒czy│: 23 Cze 2009
Posty: 21
Wys│any: 2009-06-24, 10:28   

nasz bohater widz┬▒c to zacz┬▒┬│ kopa├Ž g┬│├¬boki d├│┬│ przez, kt├│ry niepostrze┬┐enie chcia┬│ uciec

-wyj┬Âcie z wykopanego przez siebie korytarza znajdowa┬│o si├¬ ju┬┐ do┬Â├Ž daleko, na tyle aby zmyli├Ž pogo├▒
-niestety nadw┬▒tlone ucieczk┬▒ si┬│y nie pozwoli┬│y dokopa├Ž mu si├¬ do┬Â├Ž daleko, na tyle aby ca┬│kkwicie zmyli├Ž pogo├▒
 
 
Sreberko 


Nick w BF: .Srebrna.
Serwer: 23
Sojusz: MOK, dusz┬▒ zawsze z Lycans
Wiek: 32
Do│▒czy│a: 11 Maj 2009
Posty: 247
Wys│any: 2009-06-24, 17:00   

wyj┬Âcie z wykopanego przez siebie korytarza znajdowa┬│o si├¬ ju┬┐ do┬Â├Ž daleko, na tyle aby zmyli├Ž pogo├▒

┬┐┬▒dne kr├│liczej krwi wilki pr├│bowa┬│y przecisn┬▒├Ž si├¬ przez korytarz, ale pierwszy z nich od razu utkn┬▒┬│
czy
rozproszy┬│y si├¬ w poszukiwaniu drugiego wyj┬Âcia z tunelu
 
 
GoON 
Administrator


Nick w BF: GoON
Serwer: 7
Wiek: 32
Do│▒czy│: 14 Lis 2007
Posty: 804
Wys│any: 2009-06-24, 20:26   

┬┐┬▒dne kr├│liczej krwi wilki pr├│bowa┬│y przecisn┬▒├Ž si├¬ przez korytarz, ale pierwszy z nich od razu utkn┬▒┬│

kr├│lik postanowi┬│ odpocz┬▒├Ž i dawa┬│ dla zabicia czasu prztyczka w nos biednemu wilkowi, kt├│ry utkn┬▒┬│ w dziurze, nabijaj┬▒c mu coraz bole┬Âniejszego i wi├¬kszego siniola
czy
nie trac┬▒c czasu, za to trac┬▒c si┬│y kopa┬│ dalej by znale┬╝├Ž si├¬ jak najdalej od pogoni. Wcze┬Âniej jednak da┬│ prztyczka w nos biednemu wilkowi, kt├│ry utkn┬▒┬│ w dziurze
_________________
 
 
Jaxa 


Nick w BF: Jaxa
Serwer: 23
Sojusz: Lycans Academy
Wiek: 46
Do│▒czy│: 23 Cze 2009
Posty: 21
Wys│any: 2009-06-25, 08:43   

nie trac┬▒c czasu, za to trac┬▒c si┬│y kopa┬│ dalej by znale┬╝├Ž si├¬ jak najdalej od pogoni. Wcze┬Âniej jednak da┬│ prztyczka w nos biednemu wilkowi, kt├│ry utkn┬▒┬│ w dziurze

-wilk warkn┬▒┬│ i zacz┬▒┬│ prze├Ž z ca┬│ych si┬│ w prz├│d i powoli zaczyna┬│o to przynosi├Ž efekty, przesuwa┬│ si├¬ w prz├│d
-wilk warn┬▒┬│ z furi┬▒, k┬│apn┬▒┬│ z├¬bami tu┬┐ przed ┬│apk┬▒ i nagle tkni├¬ty impulsem zacz┬▒┬│ si├¬ gwa┬│townie wycofywa├Ž
 
 
Sreberko 


Nick w BF: .Srebrna.
Serwer: 23
Sojusz: MOK, dusz┬▒ zawsze z Lycans
Wiek: 32
Do│▒czy│a: 11 Maj 2009
Posty: 247
Wys│any: 2009-06-25, 10:04   

wilk warkn┬▒┬│ i zacz┬▒┬│ prze├Ž z ca┬│ych si┬│ w prz├│d i powoli zaczyna┬│o to przynosi├Ž efekty, przesuwa┬│ si├¬ w prz├│d

powoli przesuwa³ siê do przodu, lecz królik wci±¿ pozostawa³ poza zasiêgiem jego k³ów
czy
spowodowa┬│o to zawalenie si├¬ cz├¬┬Âci tunelu i wilk zosta┬│ ca┬│kowicie w nim unieruchomiony
 
 
GoON 
Administrator


Nick w BF: GoON
Serwer: 7
Wiek: 32
Do│▒czy│: 14 Lis 2007
Posty: 804
Wys│any: 2009-06-25, 21:26   

spowodowa┬│o to zawalenie si├¬ cz├¬┬Âci tunelu i wilk zosta┬│ ca┬│kowicie w nim unieruchomiony

sytuacja bardzo rozbawi┬│a reszt├¬ wilk├│w, kt├│re zacz├¬┬│y ┬┐artowa├Ž sobie z kolegi pokazuj┬▒c sobie wzajemnie jakie to niezdarne ruchy wykonuje wilk uwi├¬ziony w dziurze, a kr├│lik w tym czasie kopa┬│ dalej cho├Ž ze ┬Âmiechu coraz niezdarniej
czy
wilki widz┬▒c co si├¬ dzieje z┬│apa┬│y uwi├¬zionego wilka za ogon i zacz├¬┬│y go ci┬▒gn┬▒├Ž, a kr├│lik widz┬▒c co si├¬ ┬Âwi├¬ci nabra┬│ nowych si┬│ przy kopaniu swej drogi ucieczki
_________________
 
 
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | BloodyDark template created by joli Creative Commons License | Likan graphics&modified by GoON
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapyta˝ do SQL: 13